Technology-Τεχνολογία

Αναζητήστε τον όρο που θέλετε στο ιστολόγιο

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Οι περισσότεροι χρήστες smartphones ψάχνουν τοπικές πληροφορίες και οι αναζητήσεις αυτές καταλήγουν σε απόφαση αγοράς

 Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον τα smartphones τους για αναζήτηση πληροφοριών και για να σχεδιάσουν τις δραστηριότητες της ημέρας. Σε μελέτη που εκπονήθηκε από την Google, η εταιρεία ερευνών αγοράς Ipsos OTX προσπάθησε να καταλάβει πώς το smartphone χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή των χρηστών, και ιδίως τον τρόπο που οι διαφημίσεις στα κινητά επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους στα ψώνια. Μιλώντας γενικά το 93% των κατόχων ενός smartphone το χρησιμοποιεί στο σπίτι του, το 81% σερφάρουν στο ίντερνετ και το 77% κάνει αναζητήσεις με τη βοήθεια του κινητού. Το ένα τρίτο χρησιμοποιεί το κινητό καθώς βλέπει τηλεόραση. Από την άλλη μεριά το 45% των καταναλωτών θέλει το κινητό ώστε να βοηθηθεί στην οργάνωση δραστηριοτήτων όπως ένα δείπνο, ένα ταξίδι και φυσικά τα οικονομικά. Το 39% παραδέχεται σύμφωνα με την Google ότι έχουν χρησιμοποιήσει το smartphone μέσα στο μπάνιο.
Κοντά στο 90 τοις εκατό των χρηστών προχωράει σε κάποια ενέργεια αγοράς μετά την αναζήτηση κάποιας πληροφορίας και περίπου οι μισοί από αυτούς καταλήγουν να αγοράζουν κάτι. Ακόμη και χρήστες, οι οποίοι δεν αγοράζουν κάτι, συχνά καταλήγουν να συνιστούν κάτι για αγορά στους φίλους και στην οικογένειά τους. Φυσικά μεγάλο ρόλο είδαμε ότι έχουν οι αναζητήσεις στα κινητά αυτά (77%) τις οποίες αν τις αναλύσουμε έχουμε: 57% αφορούν ειδήσεις, 49% ψώνια, 32% τεχνολογία, 31% ταξίδια, 26% οικονομία και 17% αυτοκινητοβιομηχανίες.