Κοντά στο 90 τοις εκατό των χρηστών προχωράει σε κάποια ενέργεια αγοράς μετά την αναζήτηση κάποιας πληροφορίας και περίπου οι μισοί από αυτούς καταλήγουν να αγοράζουν κάτι. Ακόμη και χρήστες, οι οποίοι δεν αγοράζουν κάτι, συχνά καταλήγουν να συνιστούν κάτι για αγορά στους φίλους και στην οικογένειά τους. Φυσικά μεγάλο ρόλο είδαμε ότι έχουν οι αναζητήσεις στα κινητά αυτά (77%) τις οποίες αν τις αναλύσουμε έχουμε: 57% αφορούν ειδήσεις, 49% ψώνια, 32% τεχνολογία, 31% ταξίδια, 26% οικονομία και 17% αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πέμπτη 28 Απριλίου 2011
Οι περισσότεροι χρήστες smartphones ψάχνουν τοπικές πληροφορίες και οι αναζητήσεις αυτές καταλήγουν σε απόφαση αγοράς
Κοντά στο 90 τοις εκατό των χρηστών προχωράει σε κάποια ενέργεια αγοράς μετά την αναζήτηση κάποιας πληροφορίας και περίπου οι μισοί από αυτούς καταλήγουν να αγοράζουν κάτι. Ακόμη και χρήστες, οι οποίοι δεν αγοράζουν κάτι, συχνά καταλήγουν να συνιστούν κάτι για αγορά στους φίλους και στην οικογένειά τους. Φυσικά μεγάλο ρόλο είδαμε ότι έχουν οι αναζητήσεις στα κινητά αυτά (77%) τις οποίες αν τις αναλύσουμε έχουμε: 57% αφορούν ειδήσεις, 49% ψώνια, 32% τεχνολογία, 31% ταξίδια, 26% οικονομία και 17% αυτοκινητοβιομηχανίες.